Після змін в грі Splinterlands, які набули чинності з 1 вересня, в моєму відношенні до цієї гри також відбулися зміни. Розробники відверто оперують такими поняттями, як ROI і зміни направлені на зменшення цього самого ROI. Ну ок, мабуть, є люди яким і далі тут вигідно заробляти (в першу чергу, це ті, хто давно грає і встиг зібрати гарну колекцію карт), але я тут зовсім недавно, і зі своєю колекцією я міг розраховувати максимум на лігу Silver III, за денні квести які дають лише 2 скрині нагород. Я спробував після змін пройти один квест і ось що я отримав:
Хто орієнтується в грі розуміють наскільки це нікчемна нагорода, аби витрачати свій час на проходження щоденних квестів. Я теж вмію розраховувати ROI і тепер це мені не вигідно. І це буде не вигідно і для більшості нових гравців, якщо вони і будуть приходити в гру. Не знаю, як розробники й надалі планують залучати гравців, але може їм комфортно лишатися лише з купою гравців і великими фермами ботів. Це їх вибір. Отож я розпродав всю свою колекцію і лишив лише на пам'ять свою першу золоту карту Screeching Vulture. Хто зна, можливо, в майбутньому ще щось зміниться.
Інша справа, щотижневий челендж Weekly Share Your Battle Challenge - це завжди виклик, який цікаво прийняти, а для його проходження не потрібно багато часу. Тож в таких челенджах я планую і далі приймати участь, якщо ROI буде на достатньому рівні :) Так, як розробники відносяться до гравців, так і з моєї сторони буде таке ж ставлення. Можливо, боти, яких багато в грі, навчаться писати дописи і розказувати в соцмережах про гру, хто зна :)
Soulstorm
На цьому тижні в нас знову епічна (EPIC) карта, яка належить до сфери Смерті (Death) з UNTAMED Edition. Під час моєї активної гри, я відкривав кілька таких паків, і карта була в моїй армії, але після розпродажу мені потрібно було десь дістати її. Найвигіднішим (ага, я знову рахував ROI) виявився варіант оренди карти на 1 день за $0.001, от ним ми і скористаємось. Одного дня мені буде більше, ніж достатньо, аби пройти челендж навіть з фантомними картами. Дивимось, що ж це такий за Шторм Душ.
Епік на те і епік, аби виглядати класно! Швидкість 5, дальня атака 3 - вже тільки це має наводити страх на суперника. Додатково до цього абілка Fly (Політ), яка разом з хорошою швидкістю збільшує шанси на непопадання суперником по карті. Можна ставити в кінець армії з надією, що Sneak-бійці з низькою швидкістю не будуть попадати. Відносно невелике здоров'я 2 не дозволить витримувати багато атак. Аби поставити в армію, для карти потрібно 5 мани, найкраще підходять варіанти з середньо- і велико- манакаповими битвами.
Моя битва з Soulstorm
По набраним балам (2748) я підхожу для ліги Gold I, але через низький Power граю в Bronze III. Хоча суперники мені підбираються по балам, тому кілька матчів я мусив грати проти війська з картами 2 і 3 рівня. Але нічого, свого шансу я дочекався, хоче це знову були карти 2-го і 3-го рівня. Але ця битва ще раз показує, що в цій грі гроші і рівні карт не головне. Я і з базовими картами можу обігрувати "багатих". Щасливою для мене виявилась битва зі Standart рулсетом і манакапом лише в 15 балів. Нічого страшного, цього буде нам достатньо.
Summoners: По картам видно, що суперник мені трапився не новачок (тим приємніше обігрувати) з Призивачем з Beta edition Lyanna Natura, яка збільшує здоров'я своєї армії на +1 - гарне підсилення. В моєму розпорядженні лише фантомні призивачі, а в Смерті це, нагадаю, Contessa L'ament, властивість якої є зменшення дальньої атаки ворожої армії на -1. Щоправда, в складі війська суперника не було карток з дальньою атакою 2 або більше, тому роль мого призивача була нульовою.
Round 1: З таким манакапом з військом сильно не розженешся, особливо, коли для вибору доступні лише фантомні карти. Я в пару до нашого героя ще поставив Bone Golem на першу позицію, аби він стримував атаки і допомагав завдавати пошкоджень супернику. Армія мого опонента складалася аж з 5 карт 2-3 рівня, щоправда 2 з яких використовувались лише для оборони. Найшвидший серед усіх був саме Soulstorm, який і виніс більшу частину Failed Summoner, якого згодом добив мій танк. Але історія нашого героя Soulstorm могла закінчитись вже в першому раунді. Адже підступний золотий Screeching Vulture своєю ціллю обрав саме нашого стрільця, але він встояв. На щастя, Screeching Vulture займає місце на першій позиції і поки не буде турбувати нашу карту з дальньою атакою.
Round 2: Тут злагоджені дії моєї армії повторили сценарій першого раунду, тільки місце Failed Summoner зайняв все той же золотий Screeching Vulture: спочатку Соулшторм, а потім Голем виносять Стерв'ятника. Суперник пробує щось зробити, але всі його карти мають атаку не більше 1, тому мій Bone Golem стійко витримує такі незначні пошкодження.
Round 3: Тепер Soulstorm без проблем виносить Furious Chicken і золотий Barking Spider суперника стає на перше місце, і тепер він не зможе атакувати. Так, він має здоров'я 7, і готовий триматися, але для кого? За спиною лише Goblin Chef, який хоч і має дальню атаку, але вона лише 1 і самостійно йому потрібно дуже багато часу, аби виносити мою армію.
Round 4: Воно здавалося, що потрібно багато часу, але ж мій Bone Golem лишався лише з 2 здоров'я і достатньо було лише двох пострілів, аби винести мого танка і таким чином здобути перемогу. Адже мій Соулшторм не зміг би стріляти з першої позиції. Проте, на щастя, цьому плану не судилося здійснитися. Знову злагоджені дії моєї армії в атаці, і Barking Spider падає, а його місце на першій позиції займає Goblin Chef, який вже також не має змоги атакувати.
Round 5: Знову пошкодження на 3 здоров'я від Soulstorm і Bone Golem добиває самотнього Goblin Chef. Перемога, яка трималася на волосині, але таки була здобута!
Повний перебіг битви доступний за адресою https://splinterlands.com/?p=battle&id=b8bc8919bec41d75c144d10467d25490758bb8a2&ref=vabadaba
Замість підсумків

🙌 Але для цього ще потрібно зареєструватися в грі, а зробити це можна за наступним посиланням: https://splinterlands.com?ref=vabadaba