• Explore
  • NFTs
  • Proposals
  • Pool
  • Login
  • Sign up

RE: 봇들의 잔치

avatar
@a1004 64
over 6 years ago
zzan

You are viewing a single comment's thread:

  • View full context
  • View direct parent

오늘 토너보면서 8강에 람보 6명.. ㄷㄷ
그와중에 비지님 ㅋㅋ 멋지시더라고요


zzan spt

0
0
    0.000
    1 comments
    avatar
    @tailcock 66
    over 6 years ago

    비지님은 정말 차원이 다르네요.

    0
    0
    0.000
    Reply
    Menu
    Explore NFTs Proposals Pool
    Trade
    Trade SPT