Čeká nás první Brawl

V sobotu nás, díky @cryptoinvestsvk, čeká první bitva. Dostavěl nám arénu.
Důležité je, aby se všichni připravili. Několik jsem jich hrál jako důstojník jiné guildy. Jestli si vzpomínám, byly body i za prohru. Nikoliv však za absenci.
Všechny hry se hrají až s dvěmi modifikátory pravidel. Proto je záhodno si vybrat slot bez příliš limitujících omezení. Například Unassigned slot pod Ibelinem, tam je povolená jenom sérka Untamed. Pokud v ní máte pouze 4 karty, nebude nejspíše nejlepší volbou.
Mince vyhrává každý, od třetího místa už jsou však jenom ceny útěchy...
Pokud si postavíme obchod, budeme moct vybrané mince utratit například za gladiátorské balíčky. To jsou nové karty, které ale nepůjde obchodovat.
Bylo by dobré se rozhodnout, co budeme stavět nyní? Mince nám nikam neutečou, proto bych se shopu vyhnul. Zbývá tedy jedině Barracks nebo Town Hall.
Hlasuji pro Town Hall, protože nám druhý stupeď umožní vylevlit Lodge, který dává bonusy k vyhraným DEC. Také nabrat další hráče, byť to nepotřebujeme. Volná místa stále v guildě jsou; Lodge je za splněné questy, takže to už by bylo vlastně zadarmo.
Já bych byl pro Store, právě kvůli těm kartám, sic neprodejným.
Ahoj!
Nenašel jsem k Brawlu nikde žádný návod. Přiznávám se, že jsem tomu hledání moc času nedal... Tak se dovolím se zeptat.
1.Pokud bych se toho účastnil, měl bych z toho jakoukoliv finančně vyjádřitelnou výhodu?
2.Jak se do toho přihlásit?
3.Co to obnáší se zúčastnit? Vypadá to stejně jako normální souboj ve Splinterlands? Musím u toho sedět v nějaký přesně stanovený čas? A vůbec...
Když se toho neúčastním, uvidím někde, co se tam děje? Naprosto nechápu základy, o co tam vůbec jde.
1.Mohu z toho získat nějaký prospěch? (DEC, obchodovatelné kartičky, něco...)
2.Bude mi to brát capture rate?
Sledovat - asi ano. Dalščí dvě - ne.
Rozumím tomu tedy správně tak, že je to čistě jen pro zábavu, jinými slovy úplně k ničemu?
Neobchodovatelné karty můžeš normálně používat, jestli jsem to pochopil. Budeš tak moct prodat jejich obchodovatelné kopie.